søndag den 11. december 2011

Lillebælt fiskeri

vil fortælle lidt om hvordan fiskeriet er i Middelfart på havnen i Lillebælt
jeg startede med og fiske da jeg var 7 år med min Far og bror. jeg er i dag knapt 21 år.
dog er det stadig en stor oplevelse for mig hvergang jeg går ned og smider snøren i vandet.
i løbet af de næste inlæg vil jeg dog fortælle om mine erfaringer  i Lillebæltet fra havnen og når jeg er ude med turbåd.
jeg håber i får lyst til læse med længere frem  jeg opdatere det hver gang jeg har været nede og fiske
Tidspunktet
det dog meget vigtig med hvornår man fisker dernede  har været nede og fiske  de sidste 2 uger cirka 7-8 gange  og tidspunkteren er meget forskellige om hvornår de vil bide og ikke bide samt strømmen, men det vil jeg os komme ind på senere hen.
der bare dødt fra havnen?
mange siger  der aldrig er noget og fange fra havnen. men jo det er der man skal bare vide hvordan man skal gøre og hvor de lige ligger dernede jeg har fundet et rigtig godt spot og stå fra og garantere altid minimum 2-3 flade på 2 timer hvis det går dårligt.    en af dagene kom jeg hjem med 11 flade  største var på 38 cm

ellers vil jeg udgive billeder  herinde så i ser hvor jeg står og fanger fra og hvor langt ud i skal kaste for ramme punkterne. hvor de dejlige flade ligger

mvh Larsen

1 kommentar:

  1. Dog vil jeg dele erfaring ud med Put an take søer her på fyn dem jeg har fisket hvilke der gode og hvordan du skal bære dig af med fange dem

    SvarSlet